LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Tuesday, February 15, 2011

dah selamat bersalin.........

owh.......not me....not me.......
hehehehehe.....
kawan blogger kite.....
CHUGIE
alhamdulillah dah selamat bersalin
12am pg tadi..
by normal.....
mesti best perasaan die..
bila kali nie dapat bsalin secara normal..
setelah 1st baby secara cezer....
:-)

sebab aku dah melalui perasaan tu tau....
coz aku dl mase 1st baby pn cezer gak..
so bila 2nd baby dapat by normal..
rase mcm PUAS GILE....

puas sebab............
dapat gak aku merasa detik melahirkan normal itu....
2nd rase mcm....
eehh......"ko ko" yg pernah menyentuh hati dan perasaan aku dulu
bile aku bsalin secara cezer...
pastu "ko ko"
kate yg bsalin normal tu tak sama sakitnye mcm cezer..
dlm erti kate lain ko nak menunjuk..
mcm ko tu NORMAL SGT....
dapat rase sakit kontraksi..bertarung nyawa nak push baby koo.....
mcm hebat sgtla kan....

mcmla org bsalin cezer ni tak rase sakit....
padahal...aku yg dah melalui dua2 jenis kelahiran ni rase...
sama teruk sakitnya tauuu....
so...takyah la over2 nak show off ko bagus sgt....
owwhh...teremosi plak....huhu....

anyway....
tahniah pd chugie sefamily atas kehadiran cahayamata kedua nie..
dah selamat dah....
aku plak yg jeles dan tak sabar...
akekekkekeke......

oh yee...
chugie dapat baby girl lagi 2nd baby nie...
by normal...
tapi die sdiri masih tak pasti brape kilo baby die..
cume yg die bgtau 3kg++ la....
coz..after beranak..die kate terus lena diulit mimpi....
hahahahhaha...
teringat mase aku dulu...
mcm tu gak...
abis2 beranak terus tak sedar diri...
bila sedar je..terus meraban cari laki sdiri..hehehehe....

gambar baby pun aku tak tgk lagi..
yela...diepun tak dan tgk lagi kot....
akupun cume ber sms je dgn die td tanyakan kabar die..

so kita tggu sama2la kabar dari die yee......

cow cin cauuuu....................
punye penat gile.....





No comments: