LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Tuesday, September 28, 2010

hal terbaru tentang rumah kami....

actually takdela baru sangat..

dah dari hari tu lagi kami dapat kunci..

tapi baru ni bertenaga nak bercerita..

yup..rumah kami dah siap sepenuhnya..

dan kami dah dapat kunci rumah dari sebelum raya lagi..

tapi sampai sekarang tak dan2 nak buat apa2 kat rumah kami..

even nak pasang grill sekalipun..

orang lain dah banyak yg duduk....huhu..

nak buek camno..pereka dalamannye tengah mabuk kepayang lagi mase tuu..

sekarang ni baru sihat...

akekekekeke.......

masa ni kami pi ambik kunci dan remote utk pagar automatik rumah kami..

dan dengar tentang hal2 kecemasan jika berlaku pagar tidak berfungsi/bekalan letrik takde..



video video


tentang lain2 hal nanti aku wat entry lain secara pelan2 yee....

4 comments:

YanDarwisy said...

Wah...ngumah baru kiter. Chaiyoook! Umah baru..org baru...rezeki!

fuadnis said...

yan,
alhamdulillah....moga terus dimurahkan rezeki...insyaallah...amin...:-)

chugie said...

cepat2 update story bout ur house k! x sabo nak tengok umah cantik and baru tu.

fuadnis said...

ok chugie..
akan diupdate dari semasa kesemasa....:-)