LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, September 25, 2010

aku sendiripun konpiuss....

mesti ade yang nak tanya..

eh..ko ni mengandung dah berapa bulan/week yee?

errmm...dah 13weeks++.....eh...tapi kalau ikut scan dah 14weeks++....

ntahle...aku pun konpius yang mana..huhu....

tapi dulu masa aku mengandung anak 1 dan kedua..aku bleh jawab tepat dan yakin..

sebab aku ingat bila last peod aku....

masalahnye..mengandung kali ni....

sumpah aku tak ingat bila hb yg jelas aku last peod....

bila doc tanyapun..aku jawab cenggini jee....

"ntahla doc...sayepun tak ingat..."

doc tanya balik.....

"nape tak ingat?"

aku jawab...

"sebab..saya tak rancangpun nak mengandung...sebab tu saya tak kisah nak ingat tarikh peod..."...hahahahaha....

cume yg aku yakin dalam bulan 6....

nak buat camne....peknen yg 1 dan ke 2 mmg aku RANCANG....

so memang kene ingatla bila last peod....

tapi yg ke 3 ni memang TAK RANCANG....

maksudnye wat tak tau jela bila peod ko datang..nak datang ke tak..tak nak datang pun bleh aku tak sedar....

honestly......aku ni bukan la seorang yg SGT SUBUR....

tak macam setengah orang tu..

pantang lupe makan ubat pil perancang..JADI jee....

aku ni jenis senang..tak yah makan ubat apepun..takyah risaulah nak terlekat ke apa..

konpem tiap2 bulan bendera jepun datang....

nak dapat no 1 dan 2 tu pun punyelah USAHA KERJA KERAS....

ade rezeki aku...adelah.......:(

tapi kali ni aku rase macam magic.....

tak gaduh nak nangis2 nape tak mengandung2 nie...tup2 test double line....

mase tak sedia tula tuhan nak bagi.....

mcm manapun alhamdulillah...aku terima....

apa rahsianya?????aku rase pasal P dan E nila punca aku senang mengandung....

apa P dan E tu??

nanti next entry aku cite yee....

daaaa.....................:-)



No comments: