LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Wednesday, September 29, 2010

apa yg aku pikir masa ni??

nak jawab tag mama mika/ sertai contest...
adela gambo uzma pakai tudung....
tapi tak pakai baju kurung lak...
tak cukup syarat..
nak kene ambik masa snap gambo lain plak....
adooiillaaaa....
benci tol la kalu nak buat keje tak jadi terbantut camni....huhu..

KIV jap..

pastu nak masak..
tapi mood malas lak mencanak2...
tapi kene masak gak..nanti yg paling lapor anak dara aku tuu..
pasal dia kuat melantak...
haiiisshh...ikut peel sape lak tu...

KIV jap...jap jee..nak tarik nafas jap....

tiba2 nampak roti jala ngan kuah kari kat FB
peerrgghh.....dugaan tol...dah kene pikir nak beli bahan sok , nak buat roti jala gak..
teringin....:-)
gile kejam la sape yg suke boh gambar makanan sedap2 nie...
hahahahahaha.....

yg nie takleh KIV lama2...sok mesti kene wat gak.....:-)

last sekali....

napela anak beranak 3orang nie tak bangun2 dari tido..
yg jeles tu...aku sorang je takleh tido....
padahal hujan+ ribut+petir siap pakej kat luar rumah nie
sejuk lak tue...haraaammm.....sket pn tak ngantuk...

so nampaknye...aku kene mula masak sekarang....
ok beb...cikgu berangkat dulu pergi kedapur yee..
nak masak utk orang2 yg tersayang......
:-)



2 comments:

chugie said...

huhu.. dah siap masak ke tu?

fuadnis said...

chugie..

hehe siap dgn bantuan laki aku..dia dengar je aku ktung ktang kuali kat dapur..terus bangun dr tido..dah pahamla tu aku nak minta tolong masaak...akekekeke....