LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Sunday, July 11, 2010

ntah dah yang keberapa ntah...........

jap....jap....bagi aku kira dulu yek.....

dah 7 hset kot aku guna......

errmmm......tak...tak....8 dah kot......

eh...eh.....konpius lak tetiba......hahahahaha.....

nampak sgt aku ni sering bertukar hset kan....

hset tu yg tak tahan dgn tuan dia ni ke....

atau.......

aku ni yg tak tahan pakai satu jenis hset jee....kih kih kih kih

aku ni plak..bila pakai hset..jenis tak kuasa nak ngingat jenis siri ape ke...

tp aku bleh ingt lg la...jenama ape...

nokia....samsung.....CINA mari......

eerrmmm....motorola.........penah ke ek???

mcm penah....tp mcm tak penah......konpius lagik....hehehehe.....

yg CINA tu yg tak bleh blah.....

hahahahahaha........

tp sesuai la dgn telinga separuh pekak mcm aku ni......

mmg kuat gile bila berdering..so sesapa call aku mmg konpem aku dengar walau kat soping komplek sekali pun...muahahahahaha........

tp..........................cikai gakle.......baru anak aku isap sket....dah terus hilang gambar skrin dia...

tau2 je...hset berdering...tp aku takleh tgk sapa yg call...hahahahha......

so nekad taknak beli yg cikai2 punye.....

bukan berlagakla....tp...............faham2 jela....

takdela kawan2 sindir aku lagi....

"eh...ko ni dah brape kali tukar hset haaaa......"??

"yela....dah tak ingat dah no kite......ke ko dah buang nombor tel aku....????"

"banyak duit ko yee....asik beli hset baru jee....."

hahahahaha....

padahal ade korang tau azab aku pakai tepon cikai2 ni???kih kih.....

tp dalam sejarah hidup aku...aku paling banyak guna jenama NOKIA laa.......

dan baru2 ni...hset aku wat hal lagi....(NOKIA 5610)

mcm komputer hang ko.....

sekali laki aku tepon....mcm org sawan aku menekan punat mnjwab tak boleh2.....

dan2 tu balik umah wat muka protes tak hingat kat laki aku......

hahahahahahha......

bertuah klu dapat suami yg murah hati ni.......

baik......penyayang.......loving........

heheheheh....ayat bodek tak bleh blah......

eh...eh...tapi mmg laki saye begitu........jgn jeles aarrr.......;-)

dan SUAMIKU.....(seperti ayat2 diatas....)

telah membelikan saye hset baru........

oh yee....sy rase sy mcm dah konpemla....

yg dibawah ini adelah hset saye yg ke-9............hik hik....





NOKIA 5800..
kate my hubby sebenarnya nak hadiahkan ms anniversary nanti...tapi sbb dah rosak awal...kena bagi awal la....hik hik

i loikeee....................................muaahh...muaahhh....sayang abg..!!



dialah suami ku...........................



selingan jap ms bercinta dulu..............bertuah i dapat u yang......

sbb tahan dgn perangai i...........oohh...apakah ayat pengakuan ini????

ngeh..ngeh.........


6 comments:

@e_da said...

betul hp china mari kejap je tahannya.. biarla yg ori tp berbaloi.. baru ni hubby akak pun beli BB tp cap ayam.. sekali mika main2 terus takleh idup.. rugi melayang 4++. sudahnya belik yg ori jugakk...

Bertuah dpt suami yg penyayang.. hihi

fuadnis said...

kak eida,

hehe...tula....nk wat camne...mmg yg ori tu yg lebih baik...selalu teringat abg nis cakap...duit tu tak menipu....kalau mahal hargenye berpadanla dgn kualitinye..

chugie said...

amboi.. banyak betul hp ko dh guna ye..

bertuahnye badan dpt hubby yg x lokek ek?? huhu..

fuadnis said...

chugie,
semua koleksi tu dr 10tahun yg lepas lagi..mase belajar kat maktab lagi....hehehehe....

alhamdulillah la....minta2 bertambah rezeki laki aku....amin....

b a r | n e said...

wah, sama la henset kita nis :)

fuadnis said...

barina,
yeke...meh kita berdua beronok-ronok..kih kih kih kih....