LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, June 19, 2010

patutnya aku yg EMO lebih....ni...dia plak.....huhu....




aku lemah betul tang upload video..

mulalah itu ini...sengetla...yg bawah tetiba naik atas la...

lantak ko laa...

actually aku nak saji perangai budak sorang ni..

tiap kali balik dr selangor ke kedah....

budak ni mesti wat hal....huhu....

yg aku tak puas hatinya..

patutnya aku yg emosional lebey..

sebab aku tinggalkan mak bapak aku jauh dr pandangan mata....

tp........................

dia plak yg lebih2..........


(sorry gambar terbalik..tak tau nak perbetul macam mana...hahahahaha)
ini rakaman cuti awal penggal /awal tahun ritu..


yang ini rakaman fresh...semalam ms nak balik ke kedah....

klu korang kurang jelas apa yg "mamat" ni cakap..............

ni antara dialog nya..........

" TAK NAK BALIK KEDAH...............

NAK BALIK SELANGOR.............."

hahahahahaha.....................

klu nak balik raya kene wat sistem giliran..konpem aku je menang....

mujur tiap2 tahun raya mmg balik selangor....hahahahahahaha....

1 comment:

@e_da said...

wah bagus ukail ni... leh komplot ngan ummi nak balik selangor selalu.. tak tau lak ragam uzma camana nanti.. sekali uzma plak taknak balik selangor nak balik kedah.... hehehhe