LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Wednesday, June 23, 2010

NEWBORN lagi....!!!!


alahaaaiii................

org lain yg beranak...

aku plak yg happy bebenor....

hahahahaha......

serius happy gile ni.....

dapat2 gambar je terus gagah berlari dapatkan laptop....

update Fb ..update blog....hahahahaha.....

tetiba rasa jadi blogger tegar......

kahkahkahkahkahkahkah........



utk pengetahuan korang semua.....

ini adalah cahayamata abg kandungku MOHD NIZAM KHALID..

yang ke..3......

dilahirkan sebentar tadi lebih kurang jam 7....

secara pembedahan sebab takmo buka2 "jalannya"....

besar kot kepalanya....kih..kih.....

baby BOY......

aku ulang sekali lagi.......

ini adalah baby BOY yang ke3 daripada 3 beradik....

maknanya...semua anak abg aku BOY belaka......

hehehehehe.......

berat baby ialah 3.29kg...

(takdelah besar mana...tp takmo ko kuar ikut pintu yee....)

dilahirkan secara ikut tingkap di HOSPITAL SG. BULOH....

apapun tahniah.......alhamdulillah.......

tak kirala walau boy lagipun.....

bagi aku...janji semua sihat dan selamat sudah cukup memadai.....

TAHNIAH SEKALI LAGI BRO.....!!!!!!


actually anak 1st lahir cezer..2nd normal...tapi tetiba yg 3rd ni takde rezeki lahir normal..kene cezer gak....tula kan....apa yg berlaku diluar kemampuan kita.....apapun syukur alhamdulillah....
;-)


5 comments:

Faheem Jr said...

tahniah buat abang yang dapat baby tu ye... :)


Myfaheem.com ada SUPRISE sempena HARI BAPA

fuadnis said...

thanks FAHEEM....;-)

@e_da said...

congrats to family anis dapat org baru.... takleh nak jangka kan .. ada yg dah terbuka jalan pun kdg2 masih nak ikut tingkap.. takpela yg penting selamat.. baby pun bam bam je tengok.. geram..

b a r | n e said...

tahniah² :)

unique1012 said...

tahniah anis, dpt anak buah!! mcm aku je dulu, tak nak buka langsung!! harap2 yang ni blehla merasa normal, insyaAllah..