LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, June 18, 2010

layan je la....!!


aku tau...aku tau.....

korang jgn komen lelebey..

nnti hati aku terluka....

hahahahahaha...............

mmg muka aku tak semenggah lgsung..

tapi nk enteprem gak dgn anak dara aku....

biar pun dgn tembam nye....

jerawat + jeragatnya....

aku mmg dah makin tua....

wakakakakaka..................

yg penting dah ada waris yg mewarisi kecantikan aku zaman anak dara dulu......

hahahahahhaa.......

ayat tak boleh blah lgsung......

layan je la......!!....








sweet sangat semua pic-pic nie....

puteri ratu hatiku....UZMA INSYIRAH....



4 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

sweet sgt yg dia pandang ibu dia tu...sy suka tgk..

ur doter cute la..geram tgk..:-)

fuadnis said...

rose,

yeke...thanks dear..;-)

sy pun suke tgk..sweet kan....

DYLA said...

muka uzma mcm ayah dia la nis.. huhu jgn mare yer...

fuadnis said...

ye ke dell..mix kot..sbb ade gak yg kate mcm muka aku..hehe..