LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Thursday, September 10, 2009

takde niat pun sebenarnye....

td aku g butik "anakku"(menambahkan point kad lagik..)..niat dihati nak beli "baby cradle net"..request dr pengasuh..pasal yg lama punye dah takde..mggu depan kn aku dah start keje..so dah mula nk anta anak2 ke pengasuhla(ummi akan merindui anak2 ummi la ditempat keje..huhu..)

tapi..............mcm yg hubby aku cakapla....selalunye bila dah sampai kedai tu..mesti akn bertambah list barang2 yg aku beli..ngeh..ngeh..


takde niat pun sebenarnye................................

tapi cute sgt..........!!!!!!!!tak tertahan hati ni..tu pun mujur sambar satu je..klu ikut nk sambar yg lain2..hik..hik..(bulan posa ni bukan syaitan2 kene ikat ke??) nafsu dtg dari mana ni????hai laa.......


aku ingt UZMA tak bleh pakai kasut lagik..tu yg beli stokin comei2..

rupe2nye mmg betul la kata org2..UZMA tak serupa dgn usianye..br nk masuk 2bln..tapi mcm dah 3bln lebih..dah bleh siuutt...............



dlm kotak lagik..alaalaaa........tomei sgt!!



dah kuar kan..aauummm!!!rase nk gigit2 je kasut nih..


comei kan???kan???kan????

psssttt....bukan pe..penangan baru dpt anak dara ..tu yg nk melaram jee....

10 comments:

@e_da said...

akak pun gile tgk kst baby. Cute sgt. Mika pun da ada 2pasang

FIESYAH said...

memang betul kak, syah ni kalo beli baju anak buah bkn main enjoy kebenor mcm beli baju anak sendiri je...

ape yg penting...alahaiiii tomeynye kasut...saiz besar de kak! he..he...

fuadnis said...

kak eida,
haahla..bleh jadik gile kn..mika dah ade 2pasang??ooo..anak dara kne lebih nie..hik..hik..

fiesyah,
klu ade saiz beso,akak pn dah beli satu..bg seragam dgn akak..hik..hik..

YAN said...

Iyela... org ade baby girl..

fuadnis said...

yan,
jgnla ckp camtu..bunyi cam kecik hati jee..hehe..ko pun bakal dpt baby girl..aku doakan key..

DYLA said...

bleh la pasni tmbh lagi anak dara lg nis. mmg tak puas shopping. ada je brg cute baby girl.

unique1012 said...

alahai.. tomeinya :D blehla melaram raya ni ye uzma, ehehe..

fuadnis said...

dell,
ha..ha..yg tu kne serah pd kuasa tuhan..tp mmg gile la tgk barang2 baby..cute2!!

unique1012,
tomei kan??kan?kan?kan?tak sabor nk melaram nie..

Unknown said...

hehehe... aku paham perasan geram ko tu nis.. aku pn akan jd seperti kau bila beli barang2 anak ni, especially baju dan kasut..

fuadnis said...

chugie,
sama2la kita "menggeram" yee..hehe..