LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Sunday, September 11, 2011

rase kosong.....zero....down......

hari ni start hubby g outstation....
aku rase bercampur baur....
bukan sbb takleh berdikari sdiri.....
tapi rase ...........rase ape yekk.....
rase cam ....cam ape yek......
aduhai...kalaulah leh translate perasaan aku ni...keh keh....

haaa......rase cam aku ni tak dipedulikkan org lain...
mentang2lah laki aku takde....hahahahahha
biol punye statement......
sebenarnye diri sdiri yg tak penah mempedulikan hal sekeliling...
so bila hubby takde....meraban nak pedulik hal sekeliling..keh keh....

ermm...balik ni nak masak utk anak2.....
pastu nak uruskan rumah......br p ambik anak....
anak2.....malam ni tido dgn ummi je tau....
abah takde....jgn nakal2......huhu....

mesti muscle aku naik hari ni...keh keh....



1 comment:

vagg-nini said...

caks! haha bab muscle naik mmg SATUJUK! hahahha motip ckp x dipedulikan. mencik tau.