LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Sunday, August 7, 2011

susah jadi cikgu nie....

tengok....
bukan senang nak jadik cikgu nie...
bukan senang nak bg diorang jadi mcm nie..
kalau tak minat..takde nye diorang serius smpai mcm nie..
maknenye..mengajar bukan setakat mengajar..
tapi perlu ade cara nak tarik perhatian diorang utk minat sesuatu subjek..
lagi2 subjek yg paling ramai org tak suka....
yeke??????
mostly klu dgr pendapat org2....
ramai yg tak suka subjek MATEMATIK....
ntah....kalau aku.....suka sangat!!
sampaikan mase SPM dulu....
esoknya exam BM....tapi aku sibuk ulangkaji matematik...keh keh....
sbb aku MINAT SESANGAT.........:-)
sbb tu dlm result..matematik aku dpt gred yg paling bagus...huhu...
tapi tidak ADD MATH....pelikkan...
minat matematik tp add math hancur.....
sbb............ntah.....nanti aku selidik balik...muahahaha.....

nak tau mcm mana diorang leh tertarik dlm sesi pengajaran aku????
jawapannye..................
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
BIARLAH RAHSIAAAAAAAAAAAAAAAA.........!!keh keh keh keh......

No comments: