LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, August 6, 2011

kalu korang jd ELIA...apa rase korang tgk pic ni????

kalu akula jd elia......ntahla......
malas nk describe......
sbb aku ni bukan penyabar orgnya......
lagila tgk tunang sdiri mcm nie......
&#%*&@^%**>........................berbakul2 aku maki.....
lom tambah nangis lg.....huhu.....
kesetiaanku tak dihargai.....
lom kawin dah mcm ni....kalu kawin....JAHANAM!!

korang baca dan tgk sdirila gambar lain2 kat sini....
tq to CARI.COM........


2 comments:

d.i.l.a.r.i.z.a.d.i said...

hehhee. nis, kalau dah tahap mcm ni... maknanya dalam hati dah ada cinta.

kepada elia, lebih baik putus sekarang dari merana dikemudian hari. moga dia dapat yg lebih baik.

fuadnis said...

dell,
yela...apa lagi...anggap mcm adik sdiri kunun....adik sdiri pn tak mcm tu..huh!!betul tu dell...better putus skrg dr merana kemudian..konpem..tuhan dah janjikan jodoh yg lebih baik utk elia..bila tgk asal usul apex ni teringat kesah aku dl....menguatkan lg pandangan aku...huh!!!!