LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Friday, May 20, 2011

nur kasih the movie best!!


korang dah tgk??
aku gagahkan diri utk tgk tau..minat punye pasal..
aku pg tgk sorang2..and my hubby jaga anak2..
nk buat mcm mana..dah ade anak mmg mcm ni..
kene bertimbang rasela....

aku ni bukanla pandai mengkritik..
tapi..meh aku cube sket yee..
bagi aku jalan cite die mmg disusun dgn baik..
aku sebagai penonton tak rase kecewa dgn endingnye..
cite ni memang meninggalkan kesan yg mendalam dlm diri aku..
sedih....sedih.... dan sedih......
kenapela pjalanan hidup diorang ni penuh dgn dugaan..
terutamanya kepada nur amina..
dan kesedihan tu seolah2 sebati dgn kehidupan keluarga mereka ini..
seolah2 payah nak mencari kebahgiaan..walaupun detik itu tetap ada..

yg bestnye part lagu NUR KASIH....
mmg berhantu kate ko....
elok je kuar lagu ni jd backgroud..terus meremang bulu roma aku
terus rase...waahhh....lagu ni adalah antara nadi kekuatan cite nur kasih ni..
terus rase...perrggghh....cite nur kasih ni memang best!!makan dalam betul......

yg paling tak tahan ending cite nie...
ms diorang tua.....
alahai.......sukar aku nk terjemahkan....
tetiba terbayang....arrgghh...mcm mana la aku tua nanti..

malas nak komen panjang..yg pastinya...bg aku cite ni mmg best!!
betul kate khabir bhatia dan mira mustafa..
yg pasti cite ni akan meninggalkan kesan mendalamam dlm jiwa korang..
lainla kalau korang berhati kering..hehe..

dan yg pasti klu kuar cd nur kasih the movie nie..
mmg aku nak beli..
sbb ...aku tak puas menangis dlm panggung wayang...hahahahhaha
kene cover2 plak...
klu kat umah sure dah meleleh air mata n hingus aku...wakakkakaka...

cepatlah cd nur kasih the movie keluar!!


2 comments:

YaYaNsMuM said...

Yayansmum tak tgk lagi...(^_^), wlpn cinema 3-4 langkah je dr ofis, huhu.Nak g ngan yayansdad gak, jd kene la tggu mase die free, hehe....Dak Yayan stay kat umah ngan aunty dier...naseb baik la ader adik yayansmum tue,(^_^)...klu tak kene ngusung Dak Yayan skli masuk cinema...owhhh!tidak...hehee

fuadnis said...

yayansmum,
br sorang anak ok lg..leh pas kt sesapa tlg jaga jap..nis ni 3org..tak gamak lak nk pas kt pengasuh..plak tu jauh diperantauan..klu kt kg halaman bleh pas kat anak2 buah n kakak..hahahaha....

selamat menonton key....jgn lupe bawak tisu..huhu....