LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Tuesday, May 10, 2011

inilah dia orangnya....

satu2nya kawan yg terdekat dgn aku dikedah ni
maksud aku kawan ex teknik klang 96-97
lama kan??
yela..zaman sekolah menengah dulu..
masuk ni dah 2 kali aku jumpe dgn die sjak2 terpisah pas spm dl..
1st mase aku melawat die tahun 2009..
mase tu dia lahirkan baby yg ke2..
sama baya ngan uzma insyirah..


fariza@adeq..chubby kan muka aku??badan aku cam nampak debab je..konpius aku..
thanks my friend..
jauh2....tgh saratpn ko dtg gak kat kuarters buruk aku ni..
adeq skrg tgh mengandung anak yg ke3
dijangka ptgahan bln julai nnti..
nanti aku g tgk ko plak ye bby yg ke 3 nanti..hehe


korang nampak aku gelak sakan??hahaha
sbbnye aku gelakkan adeq yg xnak pandang kamera..
malu2 kucing lak....
owwhh..yg lelaki tu suami adeq..
yg girl tu anak adeq no2..yg aku lawat dl mase baby...(sebaya dgn uzma)hehe....

actually..yg aku kate konpius kat gambo ats td tu kan..
aku rase pelik..kdg2 aku nampak gemoookk sgt dlm gambar..
kdg2 tak pun..
mcm gambar bawah nie...


okla...not bad kan??
badan pn bolehla...cuma aku suka pakai tshirt besar sket..tak boleh fit2...
hubby tak kasik..seluarpn aku suka pakai suar palazo..
cuma tang muka tu jela nampak kembang....


tembam sgt ke saye????



3 comments:

@e_da said...

syok jumpa kawan lama.. ok je anis... tak la gemok pun.. adat la.. nanti abis pantang sure kurus punya

b a r | n e said...

tak 'mbam, tapi nampak serius sket la cikgu anis ;)


..rindu la kat adeq!

fuadnis said...

kak eida,

betul ke tak gemok??tapi berisi kan??hahahaha....

barina,
hahahaha...haahkan..apsal muka aku serius..hehe..kene seriusla..klu senyum lg nampak tembam..haha....klu rindu..maila jalan penang jumpe die..pastu lajak ke kedah..jumpe aku lak..hehe....