LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Tuesday, May 13, 2008

happy birthday to me!!

inilah hadiah harijadi dari suami untuk aku isteri yang dicintai..he..he..mahal gak walaupun simple..rm4oo++.jenama ESPRIT..
tahun ni aku dapat hadiah yg paling mahal dari suamiku..hepi sangat..actually taklah suprise sangat..pasal aku dah tau aku nak dapat jam tangan..sebab..jam tangan ni atas permintaan aku sendiri..he..he..suami aku ni kira bertuah sangat pasal aku bukan macam isteri2 orang lain..kalau isteri orang lain mintak hadiah intan berlian,emas permata..aku tidak..bukan sebab suami aku tak mampu..sebab aku tak minat barang kemas..he..he..mesti ada yg kate aku ni bodoh ke..rugi ke..tapi tu la hakikatnye..sampai mak aku marah gak pasal..dulu sebelum kawin dia suh aku beli barang kemas..jadi harta katanye..sok dah ada anak payah lak..bukannye takde duit,start dari mula keje duit tunggakan gaji berlambak2 aku dapat..tapi dah namenye bukan jiwa begitu..he..he..so sempena harijadi aku..suami tanya tahun ni nak hadiah ape??aku jawab mcm sebelum2 ni la..tak mau barang kemas tau sebab kalau ayang nak dah lama ayang beli sendiri..(he..he..sempat berlagak tu..)pasal aku bukannya pakai sangat..cincin,rantai leher masa kawin dulupun kalau ingat baru aku pakai..so tahun ni ayang nak jam tangan tapi yang mahal..he..he..pasal jam tangan lama mcm sakit je..kejap hidup kejap mati..
anyway..thanks sayang..i love u so much!! untuk harijadi you..tunggu..i akan hadiahkan sesuatu yang lebih istimewa....

3 comments:

haryantoblog said...

Selamat ya, semoga selalu langgeng dan diberi rezeki.

~dalila~dyla~deyll~della~ said...

wah best la dpt hadiah jam tgn... aku pun minta jam jugak utk besday nanti.. tak tau la dpt ke tak...huhuhuh

yayan said...

happy belated birthday...