LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Saturday, June 16, 2012

nak nangis pun tak guna........



dah la rambut tak berapa nak ade...yg ade tu pun ko potong nak oooii.......hurrmmm....nak nangis pun tak guna....nasib boleh tumbuh balik....klu tak ummi botakkan terus je bagi seragam......huhu.....

semua salah abah die sebab letak gunting kat tempat yg anak die dah besar panjang ni boleh capai.....hurrmm.......benda dah jadi nak marah pun tak guna.....

hurrmmm...........malas cite laa.......................... :'(

2 comments:

@e_da said...

adoiii byknya uzma gunting.... sian dah untie tgk.... cepat2la tumbuh rambut tu...

Elly & Emmy said...

boleh geng ngan dak elly ni... pantang nampak gunting.. terus gunting rambut sendiri.. dia gunting kat bahagian tepi.. mujur leh cover gakk..