LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Tuesday, October 4, 2011

kecoh betul la makcik ni..!!

marah bila i snap pic die..terus tutup muka mcm org buat salah besar..

dah cantik2..comel...menangis sakan lak...sampai meleleh2 hingus tu...haaiiihh....
puncanyeee......tuuuuu.....
yg baju2 belang punye hal la ni.....suka no nyakat..!

pasal berebut solivite je pun.......
ek eleehh......

haaaa.......tenang mcm tu kan bagus....
baru nampak ayu berbaju kurung tu.....
siap diamond lagi kat kepala....keh keh...
pasal benda tu je jgn gaduh2 n berebutla.....
ummi banyak duit la nak beli.....satu pasaraya pun boleh...TDDMKA....hahahaha

kecoh la u ni makcik........


4 comments:

ida_F said...

cute. sebiji cam anis. anis junior

fuadnis said...

hahaha.....tq ida...mmg junior betul..perangai sebijik cam nis..keh keh..

@e_da said...

hehheheh comel gilerrr uzma pakai syria tu...nak pulak tu tak buang

fuadnis said...

kak eida,
uzma ni kan suka bgaya...suka make up...klu suh pakai bgaya mcm ni mmg dia tak tolak...keh keh....